پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119888
کنار گذاشتن درخشان کليد خورده است!
تاریخ انتشار : 1393/10/01 09:43:42
نمایش : 1473
بحران‌هاي پرسپوليس طي روزهاي آينده وارد فازه تازه‌اي خواهد شد و منجر به انتخاب مديرعامل و حتي سرمربي جديد خواهد شد!
به گزارش پايگاه خبير تحليلي پيرغار، در حالي که حميدرضا سياسي مديرعامل باشگاه پرسپوليس در زندان بسر مي برد و وضعيت اين باشگاه در بلاتکليفي قرار دارد، وزارت ورزش و جوانان نشستي را با حسين هدايتي رئيس پيشين هيات مديره اين باشگاه برگزار کرد تا زمينه بازگشت وي به اين باشگاه فراهم شود.

براساس برنامه ريزي که صورت گرفته بود قرار بود محمدحسين نژاد فلاح به عنوان مديرعامل فعاليتش را آغاز کند و علي پروين و حسين هدايتي نيز به عنوان حاميان اصلي فني و مالي او را همراهي کنند اما شرطي که وزارت ورزش براي او گذاشته بود، وي را از بازگشت منصرف کرد. گفته مي شود از سوي مسئولان وزارت ورزش به وي پيشنهاد شده که تا دو ماه آينده که قرار است باشگاه واگذار شود هزينه هاي باشگاه را پرداخت کند اما هيچ انتقالي به وي صورت نخواهد گرفت!

هدايتي نيز که حاضر به پذيرش اين شرط نشده است اعلام کرد حضورش در پرسپوليس منتفي شده است. با اين شرايط وزارت ورزش قصد دارد همچنان از محمدحسين نژاد فلاح استفاده کند و احتمال حضور علي پروين هم وجود دارد.

اما شخم خوردن پرسپوليس به همينجا ختم نمي شود و احتمال اينکه کادر فني نيز دچار تغييراتي شود وجود دارد. در اين مورد گفته مي شود حميد درخشان هم حاشيه امنيت بالايي ندارد و ممکن است قبل از شروع ليگ سرمربي ديگري جاي وي را بگيرد. در مورد گزينه مد نظر مسئولان نام برانکو ايوانکوويچ به ميان آمده است که پيش از اين هدايت تيم ملي فوتبال ايران را در جام جهاني ۲۰۰۶ بر عهده داشت. با اين حال گفته شده برانکو مد نظر هدايتي بوده که با منتفي شدن حضور او احتمال برانکو هم به ايران نخواهد آمد.
 
کد مطلب: 384023
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html